Menu

Συχνές ερωτήσεις

Πως ψωνίζω;

Η διαδικασία για να ψωνίσετε είναι πολύ απλή!

Πηγαίνετε σε μία κατηγορία από το κεντρικό μενού της σελίδας (πχ. Γυναικεία παπούτσια) και στη συνέχεια απλά πατάτε στις υποκατηγορίες από κάτω(π.χ. Sneakers).

Αν ψάχνετε κάτι πολύ συγκεκριμένο πληκτρολογήστε το στην αναζήτηση και θα εμφανιστεί ότι είναι σχετικό με την αναζήτηση αυτή.

Αφού βρείτε αυτό που ψάχνετε, κάντε κλικ στο "Αγόρασε το" και "Δείτε το καλάθι" ώστε να πάτε στο καλάθι σας και από εκεί να ακολουθήσετε τα βήματα για την ολοκλήρωση της αγοράς σας.

Αν πάλι, έχετε κάποια απορία επικοινωνήστε μαζί μας στο sales@modelista.gr.

 

Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό για να ψωνίσω;

Ναι χρειάζεται, για να διευκολύνετε τις αγορές σας. Θα πάρει μόνο 1 λεπτό αλλά έτσι δεν θα συμπληρώνετε τα στοιχεία σας κάθε φορά που ψωνίζετε από εμάς. Επίσης μην ξεχνάτε ότι έτσι θα μπορείτε εάν επιθυμείτε να λαμβάνετε ενημερώσεις για νέα προϊόντα αλλά και νέες προσφορές!

Μπορείτε να κάνετε την εγγραφή κάνοντας κατευθείαν κλικ στο ΕΓΓΡΑΦΗ  πάνω δεξιά στη σελίδα ή πριν ολοκληρώσετε την αγορά σας (θα σας ζητηθεί). Αν επιλέξετε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας ως επισκέπτης, απλά συμπληρώστε τα στοιχεία που θα σας ζητηθούν εκεί. Ότι προτιμάτε!

 

Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής; 

Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που σας βολεύει:

Αντικαταβολή:

Θα πληρώσετε όταν παραλάβετε το προϊόν που παραγγείλατε στον υπάλληλο της courier που σας παραδίδει την παραγγελία.
Για όλη την Ελλάδα δεν υπάρχει καμία επιπλέον επιβάρυνση για την αντικαταβολή. 

Μέσω Paypal:

Επιλέγοντας πληρωμή με PayPal, εξοφλείτε την παραγγελία σας χρησιμοποιώντας τον ασφαλέστερο και πιο διαδεδομένο τρόπο πληρωμής παγκοσμίως.

Μόλις ολοκληρώσετε τη συμπλήρωση όλων των υπολοίπων στοιχείων που απαιτούνται για την καταχώρηση της παραγγελίας θα μεταφερθείτε αυτόματα στο ασφαλές site του Paypal, από όπου θα έχετε τη δυνατότητα να κάνετε login στον ήδη υπάρχοντα Paypal λογαριασμό σας και να χρησιμοποιήσετε με μόλις ένα κλικ τα αποθηκευμένα στοιχεία σας.

Χρησιμοποιώντας το Paypal για τις συναλλαγές σας, δε δίνετε τα στοιχεία των πιστωτικών σας καρτών σε κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα αλλά μόνο στο PayPal.

   

Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Σε περίπτωση που έχετε κάποια απορία ή ίσως κάποιο πρόβλημα θα χαρούμε να το λύσουμε άμεσα. Επιλέξτε τον τρόπο επικοινωνίας που σας βολεύει:

E-mail: sales@modelista.gr (απάντηση εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών)

Μπορείτε να μας ρωτήσετε ότι θέλετε καθώς και να σχολιάσετε την εμπειρία σας στο modelista. Θα χαρούμε πολύ να σας ακούσουμε, μη διστάσετε να μας πείτε τη γνώμη σας!

Γι' αυτό μπορείτε να μας στείλετε οποιοδήποτε δικό σας σχόλιο στο email:  info@modelista.gr

 

Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά έξοδα;

ΔΩΡΕΑΝ παράδοση σε όλη την Ελλάδα για παραγγελίες που η συνολική τους αξία υπερβαίνει τα 50,00€. Η χρέωση για παραγγελίες συνολικής αξίας μικρότερης των 50,00€ είναι 3,90€ ανά αποστολή. Τα προϊόντα που παραγγείλατε αποστέλλονται στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει, μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών (Γενική Ταχυδρομική, ACS Courier, Speedex ή ΕΛΤΑ Courier).

 

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την κατάσταση της παραγγελίας μου;

Μετά την αποστολή της παραγγελίας από εμάς θα σας έρθει ένα αναλυτικό e-mail  το οποίο θα σας ενημερώνει για τον τρόπο αποστολής καθώς και την παρακολούθηση της πορείας της παραγγελίας σας.

 

Σε πόσες μέρες μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Ζητήστε επιστροφή προϊόντος μέσα σε 14 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας σας. Για όλες τις περιπτώσεις που επιθυμείτε επιστροφή του προϊόντος που αγοράσατε (π.χ αλλαγή μεγέθους/χρώματος/σχεδίου, αντικατάσταση, επιδιόρθωση ή επιστροφή χρημάτων), θα πρέπει να στείλετε ένα e-mail με θέμα Αίτημα Επιστροφής και τις απαιτούμενες πληροφορίες, στη διεύθυνση sales@modelista.gr

Παρακαλούμε σημειώστε ότι όσα προϊόντα έχουν επιστραφεί κατεστραμμένα ή λερωμένα δεν θα γίνονται αποδεκτά και αποστέλλονται πίσω στον πελάτη, με χρέωση του την δαπάνη επιστροφής.

Μόλις ελέγξουμε το αίτημά σας, θα λάβετε ειδοποίηση με e-mail για την έγκριση της επιστροφής και οδηγίες για τον τρόπο και τη διεύθυνση αποστολής.

 

Μπορώ να κάνω αίτηση για επιστροφή χρημάτων;

Μπορείτε να κάνετε αίτηση για επιστροφή χρημάτων εάν το προϊόν που αγοράσατε δεν είναι αυτό που σας ενδιαφέρει ή αν θέλετε την αντικατάστασή του με κάποιο άλλο. Θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα e-mail με θέμα Αίτημα Επιστροφής εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την έγκριση του Αιτήματος. Σε αυτή τη περίπτωση το κόστος αποστολής του προϊόντος γίνεται με δικά σας έξοδα.
α) Το κόστος αυτό ανέρχεται στα 6,00€ στην περίπτωση που η παραγγελία σας είναι κάτω απο 51,00€ και αναφέρεται στα έξοδα επιστροφής (3,00€) και αντικαταβολής (3,00€).
β) Το κόστος αυτό ανέρχεται στα 9,00€ στην περίπτωση που η παραγγελία σας είναι πάνω απο 50,00€ και αναφέρεται στα έξοδα επιστροφής (3,00€) αντικαταβολής (3,00€) και αποστολής (3,00€).
Αφού πραγματοποιηθεί η επιστροφή και διαπιστωθεί πως το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, θα σας γίνει επιστροφή χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό που μας έχετε ορίσει.

Να σας ενημερώσουμε οτι σε περίοδο εκπτώσεων δεν ισχύει η πολιτική επιστροφής χρημάτων, εκτος εάν πρόκειται για ελλατωματικό προϊόν.
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ: Δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος αναγνωρίζεται από το νόμο μόνο σε περίπτωση αγοράς ελαττωματικού προϊόντος. Επομένως, εφόσον το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό, εναπόκειται στην πολιτική του καταστήματος.

Για λόγους αποφυγής καταχρήσεων και διευκόλυνσης των διαδικασιών, η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μόνο όταν η αγορά του προϊόντος έχει γίνει μέσω αγοράς από το ηλεκτρονικό κατάστημα modelista.gr

  

Πως μπορώ να κάνω αίτηση αλλαγής ενός προϊόντος;

Εάν θέλετε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος θα πρέπει να μας στείλετε ένα e-mail με θέμα Αίτημα Επιστροφής  14 ημέρες από την ημερομηνία που το παραλάβατε και να μας το στείλετε 3 μέρες από την ημερομηνία που το Αίτημα σας εγκρίθηκε.

Αν πρόκειται για αλλαγή μεγέθους/χρώματος/σχεδίου ή αντικατάσταση, θα πρέπει στο e-mail αυτό να καταχωρήσετε και μια νέα παραγγελία για το νέο προϊόν που επιθυμείτε με όλα τα απαραίτητα χαρακτηριστικά (σχέδιο, χρώμα, νούμερο, κωδ.προϊόντος κλπ).

Όλα τα προϊόντα θα πρέπει να επιστρέφονται καινούρια, αχρησιμοποίητα, άθικτα με όλα τα καρτελάκια barcode επισυναπτόμενα πάνω τους. Παρακαλούμε σημειώστε ότι όσα προϊόντα έχουν επιστραφεί κατεστραμμένα ή λερωμένα δεν θα γίνονται αποδεκτά και αποστέλλονται πίσω στον πελάτη, με χρέωση του την δαπάνη επιστροφής.

- Οι αλλαγές προιόντων για παραγγελίες εντός Ελλάδας, που η συνολική τους αξία υπερβαίνει τα 50,00€ πραγματοποιούνται χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη.

- Οι αλλαγές προιόντων για παραγγελίες εντός Ελλάδας, που η συνολική τους αξία είναι μικρότερη απο 50,00€ πραγματοποιούνται με επιβάρυνση 5,00€ για τον πελάτη (είναι τα έξοδα επιστροφής και  αποστολής).

- Οι αλλαγές προιόντων με έκπτωση για παραγγελίες εντός Ελλάδας, που η συνολική τους αξία είναι μικρότερη απο 50,00€ πραγματοποιούνται με επιβάρυνση 5,00€ για τον πελάτη (είναι τα έξοδα επιστροφής και  αποστολής).

 

Πώς μπορώ να αποκτήσω ένα νέο password;

Εάν ξεχάσατε το συνθηματικό πατήστε το link: " Ξεχάσατε τον κωδικό σας; "  στη σελίδα σύνδεσης και συμπληρώστε το e-mail σας. Μόλις πατήσετε το κουμπί "ανάκτηση" θα σταλεί άμεσα στο e-mail σας ένα μήνυμα με οδηγίες για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία αλλαγής του συνθηματικού σας.

 

Πού μπορώ να δω το κουπόνι ή την δωροκάρτα μου;

Στο καλάθι σας και συγκεκριμένα στην αριστερή στήλη εισάγετε το κουπόνι σας ή τον κωδικό της δωροκάρτας σας.